مهندسان جوش ( welding engineers )

مهندسان جوش ( welding engineers )

جوشکاری یا عیب
مهندسان جوش ( welding engineers )

مهندسان جوش ( welding engineers )

جوشکاری یا عیب

hi

با سلام 

من مهندس اسحاق محمدی نویسند جدید 

وبلاگ "مهندسان جوش" هستم 

دانشجوی کارشناسی ارشد جوش مشکل های 

خود رو برای ما از طریق دادن نظر به ما ابلاغ کنید 

در اصرع وقت پیگیری خواهیم کرد .

با دورود اسحاق محمدی


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام
من هشت سابقه کار جوشکاری co2 تو شرکت شهاب خودرو را دارم ، مکانیک خوندم ، گرایش ساخت و تولید !
درحال حاضر بیکار هستم!
دوست دارم تو زمینه مهندسی جوش فعالیت کنم!
میخوام بازرسی جوش و روش نوشتن wps , pqr رو یاد بگیرم !
شرکتی رو میشناسید که استخدام داشته باشه و تو این زمینه فعالیت داشته باشه !
ممنون

سلام من شرکت خاصی یاد ندارم
ولی برای یادگیری این روشها باید به شرکت های بازرسی جوش سری بزنید اونها بیشتر می تونن کمکتون کنند.
یا کتابهای این روشها موجود هستن بخرید و مطالعه کنید.

رامین اموزگار یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

با سلام در مورد جوشکاری میلگردها و استانداردها و روش کار به زبان فارسی اگر منابعی است لطفا اعلان فرمائید البته بجز روش ژاپنی

با دورود فراوان به شما دوست گرامی
تمام منابع جوش و بخصوص استانداردها به زبان انگلیسی هستن ولی اگر مطلب فارسی بود برای شما خواهم گذاشت

mahdi سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ق.ظ

salam
من یه سوال داشتم
اینکه
چه اشکالی می تونه پیش بیاد
وقتی که ما در فرایند جوشکاریمون
برای انجام یه جوش نیمه نفوذی
در پاس اول از GMAW استقاده کنیم و پاس رو رو از SAW
چه مشکلی نی تونه اتفاق بیفته ؟؟؟؟؟؟؟
چرا میگن نمیشه از این فرایند استفاده کرد؟

سلام این رو میتونید از مزایا و معایبی که این دو روش دارند بررسی کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد